اخبار و مقالات | آیا میدانستید مدل یقه لباس تاثیر زیادی در تیپ پوششی ما دارد؟

آیا میدانستید مدل یقه لباس تاثیر زیادی در تیپ پوششی ما دارد؟

سه شنبه 1399/04/17 تعداد بازدید : 1399
چه مدل یقه لباس برای شما مناسب تر است؟

چه كسانى لباس یقه هفت بپوشند

این نوع یقه بیشتر برای افرادی که صورت گرد یا مربع شکل دارند توصیه می شود. زیرا صورت را کشیده تر نشان می دهد.در ضمن این نوع یقه برای افرادی که بالاتنه درشتی دارند نیز توصیه می شود. یقه هفت باعث می شود نگاه ها به سمت چهره شما جلب شود.  اگر شانه ‌های کوچکی دارید به جای یقه‌ هفت گود و بلند، یقه‌ هفت پهن‌تری انتخاب کنید. افرادی که شانه‌های پهنی دارند هم بهتر است از یقه‌هفت گودتری استفاده کنند. می‌توانید تعدادی از دگمه ‌‌های پیراهن یقه‌ دار خود را باز بگذارید تا یک مدل یقه ‌هفت ایجاد کنید.

 

كسانى لباس یقه گرد بپوشند

این نوع یقه مناسب افرادی است که بالا تنه ریز و لاغری دارند. شاید به نظر بیاید که یقه گرد به دلیل ساده بودنش انتخابی مناسب برای همه باشد. ولی این درست نیست. لباس های یقه گرد برای افرادی که بالا تنه درشتی دارند یا گردن آنها زیاد بلند نیست، توصیه نمی شود.

 

چه كسانى لباس یقه مربعی بپوشند

انتخاب یقه مربعی یک فضای هندسی روی لباس ایجاد می کند. اشکال هندسی این توانایی را دارند که فضا را مرتب و چیده شده نشان دهند. یقه مربعی هم ظاهر شما را منظم ‌تر نشان می‌دهد، البته این یقه برای بلوز کاربرد زیادی ندارد و بیشتر برای پیراهن‌های نیمه‌رسمی استفاده می‌شود پیراهن‌هایی که برای ‌مهمانی‌های عصر پوشيده مى شوند.

 

چه كسانى يقه دلبرى بپوشند 

یقه دلبری یا قلبی یکی از یقه هایی است که برای لباس های شب و حتی مهمانی های نیمه رسمی بسیار مناسب و زیباست. اگر گردنبند خاص و زیبایی دارید که می خواهید در مهمانی بدرخشد از این نوع یقه استفاده کنید.